سرم لایه‌بردار AHA 30% و BHA 2% تایم ویت ویتالیر ۳۰میل

سرم لایه‌بردار AHA 30% و BHA 2% تایم ویت ویتالیر ۳۰میل

Vitalayer Timevit Exfoliating Serum
برند: ویتالیردسته‌بندی: سرم صورت, لایه بردار
ویژگی‌ها:
  • لایه‌برداری و اسکراب قوی
  • ضد لک و یک‌دست کننده پوست
  • کاهش تحریک‌های پوستی
  • حاوی AHA 30% و BHA 2%
product-return 1

امکان بازگشت تا 7 روز

original 1

تضمین اصالت کالا

معرفی کالا

سرم لایه‌بردار قوی تایم ویت ویتالیر با حجم ۳۰ میلی‌لیتر حاوی AHA 30% و BHA 2% است که یک لایه‌بردار قوی محسوب می‌شود. این سرم لایه‌های سطحی پوست را به کمک آلفاهیدروکسی اسید و لایه‌های زیرین پوست را با ترکیبات بتاهیدروکسی اسید به خوبی لایه‌برداری می‌کند و ظاهری روشن و یک‌دست به صورت می‌دهد. با استفاده از این محصول در یک دوره ۳ ماهه، منافذ پوست را پاکسازی می‌کند و صورت شاداب و جوان می‌شود و لک‌های آن از بین می‌رود. از دیگر ویژگی‌های این محصول، PH مناسب آن است. بین ۳.۶ تا ۴ قرار می‌گیرد که تعادل خوبی بین اسید و قلیا دارد. در نتیجه اثربخشی اسیدها در حداکثر حالت ممکن قرار دارد و تحریک‌پذیری پوست را کاهش می‌دهد.

ترکیبات سرم لایه‌بردار قوی تایم ویت ویتالیر

سرم لایه بردار قوی تایم‌ویت ویتالیر دارای ۴ اسید آلفا هیدروکسی است. اسید لاکتیک، اسید گلایکولیک، اسید سیتریک و اسید مالیک که همگی آلفاهیدروکسی‌اسید محسوب می‌شوند به لایه‌برداری قوی سطح پوست منجر می‌شوند تا پوست یک‌دست شود. همچنین دارای سالیسیلیک اسید است که نوعی بتاهیدروکسی‌اسید به حساب می‌آید. به کمک این ماده لایه‌های زیرین و منافذ پوست به خوبی لایه‌برداری می‌شوند و ظاهری شاداب به صورت می‌بخشد. پودر برگ آلوورا در این سرم به کار رفته تا التهابات لایه‌برداری را از بین ببرد.

روش استفاده سرم لایه‌بردار قوی تایم ویت ویتالیر

ابتدا روتین پاکسازی پوست را به خوبی انجام دهید. به کمک میسلار واتر آرایش صورت را پاک کنید، با یک فیس واش مناسب پوست خود، صورت‌تان را بشویید و از تونر برای متناسب‌سازی PH پوست استفاده کنید. سپس چند قطره از این سرم را روی پوست خود قرار دهید و با ملایمت ماساژ دهید. ۱۰ دقیقه صبر کنید تا به خوبی جذب پوست شود. سپس صورت‌تان را با آب ولرم بشویید. از این سرم یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. اگر تجربه استفاده از لایه‌بردار ندارید، پیشنهاد می‌شود از لایه بردارهای سبک‌تر مانند کرم‌های لایه‌بردار شروع کنید و سپس به سمت استفاده از سرم بروید.

همچنین، در صورت استفاده از محصولات لایه‌بردار، از قرارگیری طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید. زیرا میزان آسیب‌پذیری پوست در برابر اشعه‌های نور خورشید افزایش پیدا می‌کند. پس از استفاده از محصولات لایه‌بردار، حتما از یک کرم ضد آفتاب قوی استفاده کنید.

مشخصات کالا

برند

کشور

ایران

حجم

۳۰ میلی‌لیتر

نوع پوست

ترکیبات

,

کاربرد

, ,

دیدگاه کاربرها (بدون دیدگاه)

دیدگاهی برای این کالا موجود نیست

اولین دیدگاه را شما ثبت کنید

موجود در انبار
  • original products تضمین اصالت کالا
  • امکان بازگشت تا ۷ روز
موجود در انبار
27%
495,300
363,900 تومان
در سبد شما

این کالا ناموجود است

ناموجود
  • original products تضمین اصالت کالا
  • امکان بازگشت تا ۷ روز

این کالا در حال حاضر موجود نیست اما می‌توانید محصولات مشابه به این کالا را در شیک‌شیم مشاهده کنید.

کالاهای مشابه

ورود یا ثبت نام
شماره همراه خود را وارد کنید
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

۱۰٪ تخفیف اولین خرید